Jeżeli Twój projekt został w procedurze konkursowej wyłoniony do dofinansowania, w określonym przez Instytucję Pośredniczącą lub Instytucję Wdrażającą terminie podpisujesz z właściwą instytucją Umowę o dofinansowanie projektu.
Umowa o dofinansowanie projektu określa co najmniej:
- opis Twojego przedsięwzięcia;
- harmonogram dokonywania wydatków;
- wysokość środków, które otrzymasz i tryb ich przekazywania;
- Twoje zobowiązanie do poddania się kontroli;
- termin i sposób, w jaki powinieneś się rozliczyć ze środków;
- formy zabezpieczeń należytego wykonania Umowy o dofinansowanie;
- warunki zwrotu środków i rozwiązania Umowy o dofinansowanie w przypadku nieprawidłowości;
- inne postanowienia wynikające z przepisów wspólnotowych lub krajowych bądź wytycznych przyjętych przez Instytucję Zarządzającą, Instytucją Pośredniczącą lub Instytucją Wdrażającą.
Wzór minimalnego zakresu Umowy o dofinansowanie projektu wymaganego przez Instytucję Zarządzającą w przypadku projektów konkursowych stanowi załącznik nr 2 do Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - zobacz
|