Tytuł dokumentu | Dostawa papieru, materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych. | |
Data utworzenia | 22.03.2011 | |
Data na dokumencie | | |
Symbol dokumentu | BZP.271.00002.2011 | |
Typ dokumentu | | |
|
|
|
Załączniki załączniki Załącznik nr 4 dla części IV zamówienia.doc (25.5 KB) załączniki załącznik nr 3 dla części IV PROJEKT umowy materiały biurowe.doc (227 KB) załączniki załącznik nr 2d dla części 4 Formularz cenowy dla projektu Radość uczenia się.xls (44 KB) załączniki załącznik nr 2c dla części IV Formularz cenowy dla projektu LOGICZNIE MYŚLIMY PROSTO CHODZIMY POPRAWNIE MÓWIMY.xls (41.5 KB) załączniki załącznik nr 2b do części iV Formularz cenowy dla projektu KULTURA KLUCZEM DO ROZWOJU.xls (49 KB) załączniki załącznik nr 2a dla części iV Formularz cenowy dla projektu 3-4-5 START Predszkolaków w przyszłość.xls (41.5 KB) załączniki Załącznik nr 1 dla części IV zamówienia.doc (27 KB) załączniki Załącznik nr 5 dla części III zamówienia.doc (25.5 KB) załączniki załacznik nr 4 dla części III Projet umowy na dostawe materiałów eksploatacyjnych do drukarek.doc (45 KB) załączniki Załącznik nr 3 dla III części zamówienia.doc (31.5 KB) załączniki załącznik nr 2 dla części III Formularz cenowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.xls (29.5 KB) załączniki Załącznik nr 1 dla części III zamówienia.doc (23.5 KB) załączniki załącznik nr 4 dla części II Projekt umowy na dostawe materialow biurowych.doc (45 KB) załączniki Załącznik nr 3 dla II części zamówienia.doc (31.5 KB) załączniki załącznik nr 2 do cz. II Formularz cenowy materialow biurowych.xls (41 KB) załączniki Załącznik nr 1 dla części II zamówienia.doc (24 KB) załączniki załącznik nr 4 dla części I Projekt umowy na dostawe papieru do drukarek i kserokopiarek.doc (45.5 KB) załączniki Załącznik nr 3 dla I części zamówienia.doc (32 KB) załącznik nr 2 dla części I Formularz cenowy papieru do drukarek i kserokopiarek.xls załącznik nr 2 dla części I Formularz cenowy papieru do drukarek i kserokopiarek.xls (17 KB) załączniki Załącznik nr 1 dla części I zamówienia.doc (24 KB) Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Oświadczenie z art. 24.doc (20.5 KB) Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Oświadczenie z art. 22.doc (21.5 KB) SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (1.08 MB) Ogłoszenie o zamówieniu nr 51052-2011 Ogłoszenie o zamówieniu z nr 51052-2011.doc (51 KB) Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu .pdf (341.84 KB)
Osoba wprowadzająca dokument | Sylwia Brachmańska | Rejestr zmian dokumentu 22.03.2011 | | Dodano załącznik "załączniki" (Sylwia Brachmańska) | |
|