Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
   
 
  Menu przedmiotowe
  Przetargi / Zamówienia publiczne / Zamówienia publiczne jednostek organizacyjnych miasta /  Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Tytuł dokumentu Przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany stolarki okiennej
Data utworzenia 13.09.2007
Data na dokumencie
Symbol dokumentu
Typ dokumentu Przetarg

 

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Remontowej

ul.Dr L. Mendego 2, 44-30 Wodzisław Śl.

tel. 455 30 37, 455 65 44

 

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY

 

na

Wymianę stolarki okiennej.

 (Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45421125-6)

 

Termin wykonania:

 

-  1 miesiąc od dnia podpisania umowy

 

Termin związania ofertą wynosi: 30 dni  

Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można również odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego – Dział Techniczno Eksploatacyjny pok. Nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym (koszt zaliczenia pocztowego ponosi oferent) – opłata za  SIWZ – 30,00 zł netto.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - lok. Sekretariat.

 

Termin składania ofert upływa dnia:  05.10.2007 r. o godz. 1030

Zamawiający otworzy oferty 05.10.2007 r. o godz. 1100 w lokalu: ”SALA NARAD”

 

W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

 

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenia  (w %)

Cena                                           100

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:. Ryszard Kühn z-ca Dyr. D/s. techn., Mariusz Kokot – Inspektor Nadzoru DTTE   tel. 455 30 37.

Informacje udzielane będą codziennie w godz. od 800 do 1400.

Załączniki
zawiadomienie o rozstrzygnięciuprzetargu   zawiadomienie o rozstrzygnięciu przetargu.doc (70 KB)
zał. nr 7 - projekt umowy   projekt umowy.pdf (54.09 KB)
zał. nr 6 - karta gwarancyjna   zał. nr 6 karta gwarancyjna.pdf (23.93 KB)
zał. nr 5 - karta serwisowa   zał. nr 5karta serwisowa.pdf (14.46 KB)
zał. nr 4 - doświadczenie zawodowe   ZAŁ.4 doświadczenia zawodowe.pdf (24.85 KB)
zał. nr 3 - oswiadczenie   ZAŁ. 3 - OŚWIADCZENIE.pdf (25.42 KB)
zał. nr 2 formularz ofertowy   F O R M U L A R Z O F E R T OWY.pdf (27.21 KB)
zał. nr1 zestawienie stolarki   zestawienie stolarki.pdf (44.38 KB)
SIWZ   SIWZ.pdf (75.15 KB)


Osoba odpowiedzialna za treść Mariusz Kokot
Osoba wprowadzająca dokument Dominika Smołka

Rejestr zmian dokumentu
15.10.2007    Edycja dokumentu (Dominika Smołka)