Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne miasta


Wodzisław Śląski: Zabezpieczenie stropu II kondygnacji segmentu A budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Wodzisławiu Śląskim, w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu szkolnego w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 128124 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie stropu II kondygnacji segmentu A budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Wodzisławiu Śląskim, w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu szkolnego w Wodzisławiu Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zabezpieczenie stropu II kondygnacji segmentu A budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Wodzisławiu Śląskim, w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa budynków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu szkolnego w Wodzisławiu Śląskim. Zamówienie winno obejmować następujący zakres robót: 1) demontaż istniejących płyt OSB na poddaszu, 2) usunięcie i wywóz polepy, 3) wyczyszczenie elementów drewnianych, 4) demontaż sufitu, deskowania z tynkiem na trzcinie w salach lekcyjnych I piętra, 5) wzmocnienie belek stropowych osłabionych miejscowym spróchnieniem, 6) przemalowanie elementów drewnianych preparatami grzybobójczymi i ogniochronnymi , 7) zasypanie ślepego pułapu polepą z keramzytu, 8) ułożenie uprzednio rozebranych płyt OSB, 9) Wykonanie innych robót i usług niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia , Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w projekcie     budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracownię Projektową Bernard Łopacz     Archidom z siedzibą w Raciborzu ul. Środkowa 5, stanowiący załączniki do SIWZ. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, składając ofertę z innymi niż wskazane przez Zamawiającego produktami powinien dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych rozwiązań. Wymagania organizacyjne: W związku z tym, że roboty budowlane będą realizowane w czynnej szkole, jak również w trakcie kompleksowego remontu szkoły prowadzonego przez innego wykonawcę, należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenia prac budowlanych, aby umożliwić prowadzenie zajęć szkolnych. oraz prac budowlanych. Wykonawca powinien przewidzieć częściowe prowadzenie prac w systemie dwuzmianowym. Prowadzenie prac nie może zakłócić funkcjonowanie szkoły. Należy zapewnić bezpieczeństwo dzieci i osób pracujących w obiekcie. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotom zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskanie wszelkich informacji, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia . Wymagana jest ścisła współpraca z kierownikiem budowy realizowanej obecnie inwestycji - zamówienia podstawowego. Przedmiotowy zakres zamówienia jest związany i uzależniony od robót, które będą wyprzedzać zabezpieczenie stropu (demontaż instalacji elektrycznej i oświetlenia). W okresie trwania roku szkolnego ( miesiącach maj-czerwiec) front robót będzie przekazywany sukcesywnie z uwagi na możliwość wyłączenia z użytku tylko jednego pomieszczenia klasowego na II piętrze). Kolejne pomieszczenie do realizacji zostanie przekazane po zakończeniu robót wykończeniowych przez wykonawcę realizującego podstawowe zadanie inwestycyjne. W związku z powyższym wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przed przystąpieniem do prac w poszczególnych pomieszczeniach lekcyjnych do uprzedniego zgłoszenia tego faktu ( min. 3 dni robocze wcześniej) i uzgodnienia z użytkownikiem oraz dotychczasowym wykonawcą sposobu i terminów realizacji, które umożliwią bezpieczne funkcjonowanie szkoły Uchybienie temu obowiązkowi może skutkować faktem iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia prac, w związku z brakiem możliwości zapewnienia przez użytkownika ciągłości i organizacji zajęć lekcyjnych. W takim przypadku wykonawca nie będzie mógł wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń z tytułu niedotrzymania terminu zakończenia robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.40.00.00-3, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 1.1. Zmiana treści umowy w zakresie wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia , lub przesunięcia terminu odbioru robót, możliwa jest w przypadku: a) konieczności zmiany dokumentacji projektowej wynikłej w trakcie realizacji inwestycji - zmiana terminu realizacji zamrowienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, b) zmiany producenta materiałów/ uradzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia - zmiana termin wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń, c) wystąpienia zdarzeń losowych-klęska żywiołowa- zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwano wstrzymania robót, d) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych ( termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu)., e) wykonania robót przewidzianych w dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia, jednak nie wskazanych w przedmiarze i nie ujętych w kosztorysie ofertowym, 1.2. Zmiana treści umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w sytuacji gdy : a) zajdzie konieczność wykonania robót, które zostały pominięte przez projektanta (w przedmiarze robót bądź w projekcie budowlano-wykonawczym), a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, b) wystąpią roboty zamienne spowodowane błędami w dokumentacji technicznej, wycofaniem  materiałów/urządzeń i zastosowanie nowych materiałów pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy oraz innymi niemożliwymi  do przewidzenia na  etapie podpisania umowy, c) zajdzie konieczność zmiany technologii wykonania z uwagi na konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa oraz w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.   1.3. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest           zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół          konieczności, notatkę - powyższe dokumenty muszą być zaakceptowane przez          projektanta) i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzania. 2. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm i standardów. Wycenę tych robót wykona w oparciu o ceny oraz wskaźniki kalkulacyjne jak w ofercie przetargowej, natomiast ceny sprzętu i materiałów nieujętych w kosztorysie ofertowym wg cen rynkowych lub średnich cen Sekocenbudu. Podstawą wykonania robót dodatkowych jest zatwierdzony protokół konieczności robót dodatkowych, przedmiar i kosztorys ofertowy oraz podpisana umowa. Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za dodatkowe zakresy robót bez przedłożenia w/w dokumentów. 3. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonać żadnych cesji związanych z realizacją umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne miasta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Biuro Zamówień Publicznych ul. Bogumińska 4b 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Biuro Obsługi Klienta ul. Bogumińska 4b 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie