Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez stację segregacji odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający działa w oparciu o zapisy art.7 ust.2 oraz art.9 ust.1,2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach:
- 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 4 500 ton
- 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 77 ton
- 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 - 50 ton.
z terenów obsługiwanych przez Zamawiającego, poprzez stację segregacji odpadów komunalnych znajdującej się w odległości nie większej niż 15 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów komunalnych (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 - 22.00 w soboty od 6.00 - 14.00 oraz niedziele i święta po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w ilości do 900 ton miesięcznie samochodami specjalistycznymi (śmieciarka oraz nośniki) Zamawiającego o całkowitej masie dopuszczalnej powyżej 3,5 tony. Wykonawca musi zapewnić płynny rozładunek i zagospodarowanie odpadów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1. posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność odpowiadającą charakterowi niniejszego zamówienia oraz posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów o kodach zgodnych ze SIWZ
2. posiadają określoną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Warunki szczegółowe:
1) Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów o kodach zgodnych ze SIWZ z uwzględnieniem ilości odpadów przeznaczonych do odzysku (decyzja na odzysk odpadów dla kodu odpadu 20 03 01 minimum 50.000 ton/rok, dla kodu odpadu 20 03 07 minimum 2.500 ton/rok, decyzja na zbieranie odpadów dla kodu odpadu 19 12 12), co zagwarantuje Zamawiającemu płynność obsługi zadania
2) posiadanie umów ze stacją segregacji odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnych stacji
znajdującej się w odległości nie większej niż 15 km odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów komunalnych (zgodnie z art. 9
ust.2 ustawy o odpadach tekst jednolity Dz.U. 2007 Nr 39 poz.251 odpady, które nie mogą być
poddane odzyskowi lub unieszkodliwione w miejscu ich powstawania, powinny być przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione)
3) posiadanie umów z recyklerami
4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z czego minimum jedno z nich musi wykazywać wykonanie wartości rocznego zadania nie mniej niż 1 mln zł netto
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp)
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanawiać i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ust.2 Pzp).
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane.
Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 7 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż
6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej również umowa spółki cywilnej,
3) oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ
4) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów o kodach zgodnych ze SIWZ z uwzględnieniem ilości odpadów przeznaczonych do odzysku (decyzja na odzysk odpadów dla kodu odpadu 20 03 01 minimum 50.000 ton/rok, dla kodu odpadu 20 03 07 minimum 2.500 ton/rok, decyzja na zbieranie odpadów dla kodu odpadu 19 12 12) co zagwarantuje Zamawiającemu płynność obsługi zadania
5) umowa ze stacją segregacji odpadów lub oświadczenie o posiadaniu własnych stacji znajdującej się w odległości nie większej niż 15 km odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na stację segregacji odpadów komunalnych (zgodnie z art. 9 ust.2 ustawy o odpadach tekst jednolity Dz.U. 2007 Nr 39 poz.251 odpady, które nie mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione w miejscu ich powstawania, powinny być przekazywane do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwione)
6) umowa z recyklerami
7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na formularzu zgodnie z treścią załącznika z czego minimum jedno z nich musi wykazywać wykonanie wartości rocznego zadania nie mniej niż 1 mln zł netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,osoby.
Sposób oceny spełniania wymaganych dokumentów:
- Ocena spełniania w/w warunków będzie się odbywała metodą spełnia,nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ.
Wykonawcy, nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Odległość - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=133&r=r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).