Wodzisław Śląski: Budowa linii sortowniczej zmieszanych odpadów komunalnych o wydajności ok. 20 000 Mg rocznie dla zadania p.n. Kompleksowa gospodarka odpadami na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego wraz z likwidacją dzikich wysypisk, etap II - budowa linii sortowniczej odpadów komunalnych zmieszanych.
Numer ogłoszenia: 308034 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii sortowniczej zmieszanych odpadów komunalnych o wydajności ok. 20 000 Mg rocznie dla zadania p.n. Kompleksowa gospodarka odpadami na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego wraz z likwidacją dzikich wysypisk, etap II - budowa linii sortowniczej odpadów komunalnych zmieszanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: obejmuje rozbudowę istniejącego procesu technologicznego o linię sortowniczą zdolną przyjąć odpady komunalne zmieszane. W rejonie planowanych robót zlokalizowana jest stalowa hala magazynowo - składowa oraz urządzenia istniejącej linii sortowniczej odpadów komunalnych pochodzących z selektywnej zbiórki. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa która jest integralną częścią SIWZ, która zawiera: Przedmiary robót, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, Opis techniczny, Projekt zagospodarowania terenu, Rzuty i przekroje projektu budowlanego, Informacja BIOZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przyczyna:Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót potwierdzone stosownym protokołem Skutek: Przedłużenie terminu wykonania umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót Przyczyna: Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Skutek: Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót Przyczyna: Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia. Skutek: Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń Przyczyna: Zmiana przepisów prawnych dotyczących zakresu zamówienia. Skutek: Zmiany zapisów umowy - w tym zmiana terminu realizacji umowy mające na celu doprowadzenie zapisów umowy do nowych przepisów Przyczyna: Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek:Zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie z różnicą kwoty wynikającej z stawki podatku VAT Przyczyna: Zmiana personalna osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót branżowych pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ. Skutek: Zmiana ta może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy z podaniem w tym wniosku kandydata na to stanowisko wskazując powody oraz okoliczności zmiany lub na żądanie Zamawiającego. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. Przyczyna: Rezygnacja lub zwiększenie ilości robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Sktuek: Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy Przyczyna: Wystąpienie robót dodatkowych . Skutek: Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu realizacji. Przyczyna: Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji potwierdzone stosownym protokołem. Skutek: Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu realizacji zamówienia ewentualna zmiana wynagrodzenia w sytuacji wystąpienia robót koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia zamówienia. Przyczyna: Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia na roboty budowlane. Skutek: Spisanie aneksu do umowy z uwzględnieniem zmian zapisów umowy. Przyczyna: Opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu placu budowy - w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Skutek: Na wniosek Wykonawcy może nastąpić przesunięcie terminu zakończenia robót o taką samą ilość dni wraz z wprowadzeniem nowej daty zakończenia robót do umowy aneksem. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip urząd miasta wodzisław/przetargi/zam.publ./zam.publ.jednostek organizacyjnych miasta/służby kom.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie