Wodzisław Śląski: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW
Numer ogłoszenia: 62406 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim , ul. Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4555193, faks 032 4554954.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO BUDOWY DRÓG I CHODNIKÓW - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta przynajmniej na jedną część. Część A - kostka betonowa brukowa, płyty ażurowe, bloczki betonowe, krawężniki, obrzeża Opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 10 lat Krawężniki i obrzeża wibroprasowane spełniające wymogi norm. DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ BRUKOWEJ, PŁYT AŻUROWYCH, BLOCZKÓW BETONOWYCH Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 10 lat Rodzaje i ilości ww wyrobów jak w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 4A. Wymagania: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego lub miejsce wykonywania robót wskazane przez Zamawiającego wg uzgodnień w obrębie miasta Wodzisław Śl. w określonych partiach, b) Koszty transportu, załadunku i rozładunku ponosi w całości Wykonawca, c) Do każdej dostarczonej partii wyrobów Wykonawca dołączy dowód WZ d) Dostawa wyrobów do 2 dni od dnia złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie według bieżących potrzeb Zamawiającego. e) W przypadku dostawy wyrobów na paletach, Zamawiający zapewnia w momencie odbioru palety na wymianę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawiania palet za kaucją lub obciążania ich kosztem Zamawiającego f) wyroby betonowe będące przedmiotem zamówienia powinny być dobrej jakości i spełniać normy obowiązujące dla tego rodzaju wyrobu, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się na odebraną partię wyrobów przedłożyć dokumenty to potwierdzające. g) w razie braku wyrobów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczyć materiały o nie gorszych parametrach innego producenta, rozliczenia w ten sposób dokonuje Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia. Część B - beton B-10, podsypka cementowo - piaskowa Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup betonu i podsypki cementowo piaskowej wg bieżących potrzeb Zamawiającego: - beton B-10 w ilości 30 m3 - podsypka cementowo - piaskowa 1:6 w ilości 80 m3 Wymagania: Przedmiot zamówienia będzie odbierany partiami przez pojazdy Zamawiającego w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż materiałów w dniu następnym po złożeniu zamówienia faksem lub telefonicznie. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia - minimalny okres gwarancji na ww wyroby - 36 miesięcy. Sprzedawany wyrób powinien posiadać odpowiednią deklarację zgodności. Przy pierwszym odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności na beton B-10. W razie braku wyrobów betonowych u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór u innych producentów w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami. Rozliczenia za zakupiony w ten sposób materiał dokona Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.20-2, 44.11.30.00-5, 44.11.41.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany tj. 1. Przyczyna: Przekształcenie firmy, zmiana brzmienia firmy, adresu. Skutek: zmiana w umowie/aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna, notatka itp.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip urząd miasta wodzisław/przetargi/zam.publ./zam.publ.jedn.organiz.miasta/służby komunalne miasta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, ul.Marklowicka 21, 44-300 Wodzisław Śląski pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - kostka betonowa brukowa, płyty ażurowe, bloczki betonowe, krawężniki, obrzeża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na w/w wyroby - 10 lat Krawężniki i obrzeża wibroprasowane spełniające wymogi norm. DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ BRUKOWEJ, PŁYT AŻUROWYCH, BLOCZKÓW BETONOWYCH Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia: Minimalny okres gwarancji na w/w wyroby - 10 lat Rodzaje i ilości w/w wyrobów jak w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 4A. Wymagania: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego lub miejsce wykonywania robót wskazane przez Zamawiającego wg uzgodnień w obrębie miasta Wodzisław Śl. w określonych partiach, b) Koszty transportu, załadunku i rozładunku ponosi w całości Wykonawca, c) Do każdej dostarczonej partii wyrobów Wykonawca dołączy dowód WZ d) Dostawa wyrobów do 2 dni od dnia złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie według bieżących potrzeb Zamawiającego. e) W przypadku dostawy wyrobów na paletach, Zamawiający zapewnia w momencie odbioru palety na wymianę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pozostawiania palet za kaucją lub obciążania ich kosztem Zamawiającego f) wyroby betonowe będące przedmiotem zamówienia powinny być dobrej jakości i spełniać normy obowiązujące dla tego rodzaju wyrobu, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się na odebraną partię wyrobów przedłożyć dokumenty to potwierdzające. g) w razie braku wyrobów u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczyć materiały o nie gorszych parametrach innego producenta, rozliczenia w ten sposób dokonuje Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.20-2, 44.11.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - beton B-10, podsypka cementowo - piaskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup betonu i podsypki cementowo piaskowej wg bieżących potrzeb Zamawiającego: - beton B-10 w ilości 30 m3 - podsypka cementowo - piaskowa 1:6 w ilości 80 m3 Wymagania: Przedmiot zamówienia będzie odbierany partiami przez pojazdy Zamawiającego w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Sprzedaż materiałów w dniu następnym po złożeniu zamówienia faksem lub telefonicznie. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia - minimalny okres gwarancji na w/w wyroby - 36 miesięcy. Sprzedawany wyrób powinien posiadać odpowiednią deklarację zgodności. Przy pierwszym odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności na beton B-10. W razie braku wyrobów betonowych u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór u innych producentów w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, zgodnie z zawartymi w umowie warunkami. Rozliczenia za zakupiony w ten sposób materiał dokona Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.