Wodzisław Śląski: Wykonania mikroczipowej identyfikacji elektronicznej psów na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego
Numer ogłoszenia: 211744 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4590431, faks 032 4552463.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania mikroczipowej identyfikacji elektronicznej psów na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres obowiązków: a Zakup i wszczepienie pod skórę psów w wieku powyżej szóstego miesiąca życia, których właściciele stale zamieszkują na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego, identyfikatorów elektronicznych spełniających normę ISO 11784 lub równoważną i powleczonych powłoką antymigracyjną Parylene C, z umieszczeniem danych dotyczących zwierzęcia i jego właściciela w ogólnopolskiej i europejskiej bazie danych europetnet. Wszczepienie dokonywane musi być przez lekarzy weterynarii posiadających prawo wykonywania zawodu, spełniających wymogi ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. Nr 11, poz. 95). Akcja czipowania winna odbyć się w terenie, w 11 punktach Miasta Wodzisławia Śląskiego, po dwa punkty w dzielnicy Radlin II i Wilchwy oraz po jednym punkcie w pozostałych dzielnicach miasta. b maksymalna liczba psów, która zostanie objęta niniejszym zamówieniem wynosi 3 200 szt., c przekazywanie właścicielom, których psy zostały poddane identyfikacji: książeczki psa zawierającej potwierdzenie elektronicznego oznakowania oraz zewnętrznego oznakowania psa (pasek identyfikacyjny) potwierdzającego oznakowanie elektroniczne, zawierającego nazwę bazy danych oraz numer telefonu kontaktowego bazy danych, d dostarczenie Zamawiającemu 6 szt. czytników dwuzakresowych spełniających normę ISO 11785 lub równoważną, e dostawę oprogramowania (licencja na użytkowanie programu bez względu na ilość użytkowników systemu), z możliwością dodania nowych modułów i funkcji, pozwalającego na utworzenie lokalnej bazy danych oraz umożliwiającego dostęp do ogólnopolskiej oraz międzynarodowej internetowej bazy danych, f wprowadzanie pełnych danych rejestrowanego psa do bazy danych, z możliwością sortowania i filtrowania bazy według kryterium: miejsca zamieszkania, płci, wieku, koloru, rasy, cech charakterystycznych psa, daty ostatniego szczepienia przeciwko wściekliźnie, g przeszkolenie pracowników gminy wyznaczonych do obsługi systemu, h prowadzenie na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego działalności promującej program oraz działalności edukacyjnej mieszkańców Wodzisławia Śląskiego w zakresie obowiązków wynikających z faktu posiadania zwierzęcia, i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania uprawnień dostępu do bazy danych weterynarzom prowadzącym działalność na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego, Stacji Pogotowia Ratunkowego, Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu, Straży Miejskiej oraz Służbom Komunalnym Miasta w Wodzisławiu Śląskim, j Oferent zapewni obsługę weterynaryjną zwierzęcia poddanego czipowaniu w okresie 1 miesiąca od wykonania zabiegu (wyłącznie w zakresie ewentualnych powikłań związanych z wykonaniem czipowania),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) certyfikatów potwierdzających spełnienie normy ISO 11784 lub równoważnej dla identyfikatorów elektronicznych; b) certyfikatów potwierdzających spełnienie normy ISO 11785 lub równoważnej dla czytników dwuzakresowych;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana treści umowy w zakresie wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia, lub przesunięcia terminu odbioru robót, możliwa jest w przypadku: a) wystąpienia długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na prawidłowe prowadzenie usługi (udokumentowane w spisanej notatce) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usługi, b) wystąpienia zdarzeń losowych klęska żywiołowa zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie usługi. Rezygnacja z części usługi na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowa usługa została wykonana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl Przetargi/ Zamówienia Publiczne/ Zamówienia Publiczne Miasta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4a, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4B, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie