30 marca 2010, aktualizacja: 15 marca 2012 Drukuj Zwiększ Zmniejsz Domyślnie
Badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim
Szanowni Państwo!
W ramach Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008 chcemy jako Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śląskim ciągle podnosić jakość naszej pracy. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.
Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem, badanie zostanie przeprowadzone w terminie od 15 marca 2012r. do 15 czerwca 2012r. W związku z tym, zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Państwa sugestie i uwagi pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami starostwa.
Wypełnione ankiety proszę składać do skrzynek specjalnie oznaczonych napisem „ANKIETY” znajdujących się w poszczególnych Wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2, ul. Pszowskiej 92 a oraz przy ul. Mendego 3, drogą elektroniczną na adres ankieta.szj@powiatwodzislawski.pl lub przesyłać pocztą. O podjętych działaniach korygująco – zapobiegawczych, wynikających z Państwa uwag i spostrzeżeń, będziemy okresowo informować na tablicy ogłoszeń Starostwa i na stronie internetowej.
Dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety
Tadeusz Skatuła
Starosta Powiatu Wodzisławskiego