Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śląskim

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ SEKAP DE EN

Start YouTube RSS Kontakt Mapy Pogoda

 

 

 

Strona startowa/Kontakt

30 marca 2010, aktualizacja: 15 marca 2012 Drukuj Zwiększ Zmniejsz Domyślnie

Badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim


Szanowni Państwo!

W ramach Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008 chcemy jako Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śląskim ciągle podnosić jakość naszej pracy. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.

Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem, badanie zostanie przeprowadzone w terminie od 15 marca 2012r. do 15 czerwca 2012r. W związku z tym, zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Państwa sugestie i uwagi pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami starostwa.

Wypełnione ankiety proszę składać do skrzynek specjalnie oznaczonych napisem „ANKIETY” znajdujących się w poszczególnych Wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2, ul. Pszowskiej 92 a oraz przy ul. Mendego 3, drogą elektroniczną na adres ankieta.szj@powiatwodzislawski.pl lub przesyłać pocztą. O podjętych działaniach korygująco – zapobiegawczych, wynikających z Państwa uwag i spostrzeżeń, będziemy okresowo informować na tablicy ogłoszeń Starostwa i na stronie internetowej.

Dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety
Tadeusz Skatuła
Starosta Powiatu Wodzisławskiego

1. Data wizyty/załatwienia sprawy w Starostwie:

2. Cel wizyty:

3. W jaki sposób uzyskał/a Pan/Pani informację o miejscu załatwienia sprawy:

 w Punkcie Obsługi Klienta/w Kancelarii Starostwa telefonicznie ze strony internetowej Starostwa z tablic informacyjnych inne

ewentualnie proszę wskazać jakie:

4. Opinia o pracy Punktu Obsługi Klienta/Kancelarii Starostwa:

 nie skorzystałam/em z pomocy POK/Kancelarii Starostwa otrzymałam/em informację nie udzielono mi informacji

5. Wydział załatwiający sprawę:

A. Czas oczekiwania na obsługę:

 zostałam/em obsłużona/ny w wyznaczonym terminie czekałam/em tylko chwilę czekałam/em długo ze względu na dużą ilość klientów

B. Opinia Pani/Pana o pracowniku Starostwa, który załatwiał sprawę, w oparciu o następujące kryteria:

Kompetencje i znajomość przepisów, procedur (fachowość urzędnika):

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

Jakość i precyzja udzielonych informacji:

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

Kultura osobista pracownika:

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

Komunikatywność pracownika z interesantem:

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

6. Ogólna opinia Pani/Pana na temat poziomu świadczonej usługi w Starostwie na podstawie następujących kryteriów:

Terminowość załatwiania spraw:

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

Sprawna obsługa klienta:

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

Dostępność do odpowiednich druków wniosków, formularzy:

 bardzo dobra dobra zadowalająca niezadowalająca

7. Co według Pani/Pana należy udoskonalić w zakresie świadczenia usług przez Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śląskim?

8. W starostwie załatwiam sprawy:

 sporadycznie często

9. Metryczka:

Płeć:

 K M

Wiek:

 18 - 30 lat 31 - 50 lat pow. 50 lat

Wykształcenie:

 podstawowe zasadnicze zawodowe średnie wyższe