U c h w a ł a Nr …………………. Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego z dnia ………………. 2006 roku w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śl. Na podstawie art.18 ust.2 pkt. 15 i art. 40 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami ) oraz art.4 ust 1 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. Nr 62 poz. 718 z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 175, poz. 1458) Rada Miejska Wodzisławia Śląskiego u c h w a l a, co następuje: § 1 Ustala się szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego przez wprowadzenie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego” stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały. § 2 Traci moc uchwała Nr XXI/211/04 Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego z dnia 27 maja 2004 r. w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego. § 3 Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Wodzisławia Śl. § 4 Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego. Uzasadnienie do projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śl. Wydział Ekologii przedkłada w załączeniu projekt uchwały Rady Miejskiej Wodzisławia Śl. w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śl. oraz projekt nowego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Wodzisławia Śl., stanowiącego załącznik do ww. uchwały. Dotychczas obowiązujący regulamin, uchwalony przez Radę Miejską Wodzisławia Śl. uchwałą Nr XXI/211/04 z dnia 27 maja 2004 r. wymagał znowelizowania w związku z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 175, poz. 1458), obowiązującą od dnia 13 października 2005 r. i wprowadzającą zmiany w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. |