Wodzisław Śl. dnia 10 listopada 2005 r. INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy:postępowania na ,,Zakup materiałów biurowych” Część I - zakup papieru, część II – zakup taśm, tonerów i tuszy, część III – zakup pozostałych materiałów biurowych Zamawiający informuje o unieważniemiu postępowania na materiały biurowe UZASADNIENIE PRAWNE : Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W głoszeniu o przetargu nieograniczonym omyłkowo podano, iż dopuszcza się możliwość składania ofert wariantowych, w sytuacji gdy kryterium oceny ofert stanowi cena 100%. Jest to niezgodne z art. 83 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi iż Zamawiający może dopuścić możliwość złożenia oferty wariantowej, jeżeli cena nie jest jedynym kryterium wyboru. . |