Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
 
kontakt | strona główna
Mapa serwisu
      Rejestr zmian Rejestr spraw
 
 
  Wyszukiwanie zaawansowane        Statystyka odwiedzin: 4270281

  Menu przedmiotowe
  Nabór na wolne stanowiska / Wolne stanowiska urzędnicze /  Rok 2005
Tytuł dokumentu: Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Referatu Ewidencji Podatków w Wydziale Finansowo-Budżetowym
Data utworzenia: 06.12.2005
Data na dokumencie:
Symbol dokumentu:
Typ dokumentu:

 

Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Referatu Ewidencji Podatków w Wydziale Finansowo-Budżetowym

Miejsce pracy: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  • nadzór, kontrola i koordynacja prac w zakresie ewidencji podatków, w tym nad terminowością i prawidłowością dokonywanych wpłat, terminowe wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji i umów dot. wygaśnięcia zobowiązań podatkowych, stwierdzenie nadpłaty i zaliczenia jej na poczet zaległości podatkowych, bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych, prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawach ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, egzekucja zobowiązań podatkowych, opracowywanie sprawozdań,
  • nadzór nad wdrażaniem i prawidłowym funkcjonowaniem programów komputerowych dotyczących wymiaru podatków.

Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

  1. posiadać wykształcenie: wyższe - kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, preferowane: wyższe magisterskie studia prawnicze,
  2. posiadać 4 lata stażu pracy w tym:
    1. 1/ łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:
    • na stanowiskach urzędniczych w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gminy, jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub
    • w służbie cywilnej, lub
    • w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
    • w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
    • na kierowniczych stanowiskach państwowych,(wskazana praktyka w jednostkach samorządu terytorialnego w służbach finansowo-budżetowych, w zakresie ewidencji i egzekucji podatków i opłat stanowiących dochód gminy);
  3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
  4. nie być karany za przestępstwo popełnione umyślnie;
  5. posiadać znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  6. posiadać :
    • znajomość przepisów regulujących gospodarkę finansową gminy w tym ustaw: Ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym, podatku leśnym, opłaty skarbowej oraz innych danin stanowiących dochód gminy,
    • znajomość zagadnień związanych z postępowaniem egzekucyjnym w administracji,
    • znajomość przepisów i procedur związanych z udzielaniem pomocy publicznej,
    • ogólną znajomość procedur opracowania, uchwalania, wykonania i kontroli budżetu,
    • ogólną znajomość przepisów dotyczących samorządu terytorialnego w tym organizacji i zadań gminy jako jednostki samorządu terytorialnego,
    • znajomość systemu podatkowego w części dotyczącej podatków stanowiących dochód gminy,
    • dobra znajomość obsługi komputera (w tym edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego).

Oferty kandydatów muszą zawierać:

  1. podanie o pracę,
  2. kwestionariusz personalny kandydata,
  3. dyplom (kserokopia dyplomu) ukończenia studiów wyższych,
  4. dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (studia podyplomowe, egzaminy zawodowe, kursy),
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133,poz.883 z późniejszymi zmianami)

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 19 grudnia 2005 roku w kancelarii Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego pokój nr 1, ul.Bogumińska 4. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „ Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Ewidencji Podatków w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śl.”. Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu do kancelarii Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Charakterystyka wymagań na stanowisku oraz druk kwestionariusza personalnego kandydata stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia i są dostępne w BIP oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta pokój nr 29.

 

Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Informujemy, iż pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony tj. na okres do 3 miesięcy.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego w Referacie Kadr. Pracownikiem upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Pani Anna Siwek nr tel. 4551752 w.107.

 

 

Prezydent Miasta

Wodzisławia Śląskiego

/-/ Adam Krzyżak


Załączniki
załącznik nr 1   zalacznik_1.rtf (32.62 KB)
załącznik nr 2   zalacznik_2.rtf (43.1 KB)


Osoba wprowadzająca dokument Anna Siwek

Rejestr zmian dokumentu
Brak wpisów w rejestrze.
 

    Administracja serwisu   Redakcja  
    Informacje nieudostępnione w biuletynie
    Intrukcja użytkowania biuletynu