Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
 
kontakt | strona główna
Mapa serwisu
      Rejestr zmian Rejestr spraw
 
 
  Wyszukiwanie zaawansowane        Statystyka odwiedzin: 4270281

  Menu przedmiotowe
  Nabór na wolne stanowiska / Wolne stanowiska urzędnicze /  Rok 2005
Tytuł dokumentu: Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Referatu Wymiaru Podatków w Wydziale Finansowo-Budżetowym
Data utworzenia: 06.12.2005
Data na dokumencie:
Symbol dokumentu:
Typ dokumentu:

 

Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Referatu Wymiaru Podatków w Wydziale Finansowo-Budżetowym

Miejsce pracy: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  • nadzór, kontrola i koordynacja prac w zakresie wymiaru podatków od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów, rolnego, leśnego, opłaty skarbowej, targowej, eksploatacyjnej (ustalenia i określenia wysokości zobowiązania podatkowego), prowadzenie postępowań odwoławczych, planowanie należności podatkowych i sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie projektów uchwał z zakresu działania Referatu, wykonywanie czynności sprawdzających, kontrola podatkowa, wydawanie zaświadczeń, o którym mowa w przepisach prawa podatkowego, przygotowywanie treści interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego z zakresu Referatu, prowadzenie postępowań w zakresie ustalenia spadkobierców i postępowań o odpowiedzialności podatkowej,
  • nadzór nad wdrożeniem i prowadzeniem ewidencji podatkowej nieruchomości,
  • nadzór nad wdrażaniem i prawidłowym funkcjonowaniem programów komputerowych dotyczących wymiaru podatków.

Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

1.      posiadać wykształcenie: wyższe - kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie,

preferowane: wyższe magisterskie studia prawnicze,

2.       posiadać 4 lata stażu pracy w tym:

 1/ łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:

a)        na stanowiskach urzędniczych w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gminy, jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub

b)       w służbie cywilnej, lub

c)        w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub

d)       w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub

e)        na kierowniczych stanowiskach państwowych,

(wskazana praktyka w jednostkach samorządu terytorialnego w służbach finansowo-

budżetowych, w zakresie wymiaru podatków i opłat stanowiących dochód gminy);

3.      cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

4.      nie być karany za przestępstwo popełnione umyślnie;

5.     posiadać znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,

6.      posiadać:

-         znajomość przepisów regulujących gospodarkę finansową gminy w tym ustaw: Ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym, podatku leśnym, opłaty skarbowej oraz innych danin stanowiących dochód gminy,

-         ogólna znajomość procedur opracowania, uchwalania, wykonania i kontroli budżetu.

-         ogólną  znajomość przepisów dotyczących samorządu terytorialnego w tym organizacji i zadań gminy jako jednostki samorządu terytorialnego,

-         znajomość systemu podatkowego w części dotyczącej podatków stanowiących dochód gminy,

-         dobra znajomość obsługi komputera (w tym edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego).

Oferty kandydatów muszą zawierać:

  1. podanie o pracę,
  2. kwestionariusz personalny kandydata,
  3. dyplom (kserokopia dyplomu) ukończenia studiów wyższych,
  4. dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (studia podyplomowe, egzaminy zawodowe, kursy),
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133,poz.883 z późniejszymi zmianami)

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 19 grudnia 2005 roku w kancelarii Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego pokój nr 1, ul.Bogumińska 4. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „ Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Wymiaru Podatków w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śl.”. Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu do kancelarii Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Charakterystyka wymagań na stanowisku oraz druk kwestionariusza personalnego kandydata stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia i są dostępne w BIP oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta pokój nr 29.

Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze. Lista ta będzie zawierać imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydatów, w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Informujemy, iż pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony tj. na okres do 3 miesięcy.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego w Referacie Kadr. Pracownikiem upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Pani Anna Siwek nr tel. 4551752 w.107.

 

 

Prezydent Miasta

Wodzisławia Śląskiego

/-/ Adam Krzyżak


Załączniki
załącznik nr 1   charakterystyka Fb.rtf (30.51 KB)
załącznik nr 2   kwestionariusz Fb.rtf (41.88 KB)


Osoba wprowadzająca dokument Anna Siwek

Rejestr zmian dokumentu
06.12.2005    Utworzenie dokumentu. (Anna Siwek)
 

    Administracja serwisu   Redakcja  
    Informacje nieudostępnione w biuletynie
    Intrukcja użytkowania biuletynu