Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego.
Od dnia 1 stycznia 2012 roku, w związku ze zmianą ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przedsiębiorca, zamierzający na terenie Gminy Miasto Wodzisław Śląski prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego. Wymagane dokumenty: - wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego zawierający dane określone w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008) Wymagane załączniki -kserokopia dowodu uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50,00 zł., -oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Miejsce pobrania formularzy: - Urząd Miasta - Biuro Obsługi Klienta (na parterze budynku 4b) lub na stronie internetowej www.wodzislaw-slaski.pl Miejsce złożenia dokumentów - wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Obsługi Klienta (na parterze budynku 4b) w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek, wtorek, środa: 7.15 – 15.15, czwartek: 7.15 – 17.15, piątek: 7.15 – 13.15, , lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4. Jednostka odpowiedzialna: Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (budynek 4b, pokój 321), telefon +48 (32) 4590551 Podstawa prawna: - Art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), - Ustawa z dnia 02 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. Z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 z późn. zm). Termin załatwienia sprawy: Wpis do rejestru przedsiębiorca uzyskuje niezwłocznie po złożeniu wniosku. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze. Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy. Opłaty: Za wydanie decyzji opłata skarbowa w wysokości 50,00 zł. uiszczana przy złożeniu wniosku. Opłatę należy wnieść gotówką w kasie Urzędu Miasta lub wpłacić na konto Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego w Banku Pekao S.A. Nr 67 1240 4357 1111 0010 3970 8909 w tytule podając „Opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości”. |