Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
 
kontakt | strona główna
Mapa serwisu
      Rejestr zmian Rejestr spraw
 
 
  Wyszukiwanie zaawansowane        Statystyka odwiedzin: 4270283

  Menu przedmiotowe
  Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta /  Ewidencja ludności i dowody osobiste
Tytuł dokumentu: Wpis do rejestru wyborców
Data utworzenia: 10.07.2003
Data na dokumencie:
Symbol dokumentu:
Typ dokumentu:

 

Miejsce załatwiania spraw:

Biuro Obsługi Klienta Wydziału Spraw Obywatelskich,

budynek 4b, I piętro, tel.0324590519

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców.
  2. Dowód osobisty.

Opłaty:

Opłaty nie pobiera się.

 

Termin załatwienia sprawy:

Decyzję o wpisaniu lub o odmowie wpisania do rejestru wydaje się w terminie 3 dni od dnia wniesienia wniosku.

 

Tryb odwoławczy:

Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim za pośrednictwem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego.

 

Inne wskazówki:

Wniosek o dopisanie do rejestru mogą składać osoby stale zamieszkałe na obszarze gminy bez zameldowania lub osoby nigdzie niezamieszkałe, przebywające stale na obszarze gminy.Do rejestru wyborców z urzędu wpisywani są wyborcy zameldowani na pobyt stały na obszarze gminy

 

Podstawa prawna:

  • Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 12kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 46 poz. 499 z późn. zm.),

 


Załączniki
Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców.pdf   Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców.pdf (136.31 KB)


Osoba wprowadzająca dokument Jacek Krauzewicz

 Rejestr zmian dokumentu
08.12.2008    Edycja dokumentu (Joanna Wiśniewska)
 

    Administracja serwisu   Redakcja  
    Informacje nieudostępnione w biuletynie
    Intrukcja użytkowania biuletynu