Miejsce załatwiania spraw: Biuro Obsługi Klienta Wydziału Spraw Obywatelskich, budynek 4b, I piętro, nr telefonu : 0324590519 Wymagane dokumenty: -
Druk „Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego”. -
Dowód osobisty. -
Wojskowy dokument osobisty (książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych). -
Odpis skrócony aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich. Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego. Opłaty: Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej. Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie po przedłożeniu dokumentów. Inne wskazówki: Zameldowania na pobyt stały w nowym miejscu pobytu stałego należy dokonać przed upływem czwartej doby, licząc od dnia wymeldowania w urzędzie właściwym dla miejsca pobytu. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu. Podstawa prawna: Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10 kwietnia 1974r. – tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz.963 z późn. zm. |