Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
 
kontakt | strona główna
Mapa serwisu
      Rejestr zmian Rejestr spraw
 
 
  Wyszukiwanie zaawansowane        Statystyka odwiedzin: 4270332

  Spis podmiotów
  Jednostki Organizacyjne Miasta /  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Tytuł dokumentu: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na świadczenie usług opiekuńczych.
Data utworzenia: 30.10.2007
Data na dokumencie:
Symbol dokumentu:
Typ dokumentu:

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kubsza 28, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4556200, fax 032 4556200.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=52&r=o

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01/01/2008 do 31/12/2008 w ilości:
1) usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych około 1740 godzin miesięcznie;
2) specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi około 70 godzin miesięcznie;


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
    2) oświadczenie w sprawie personelu, który będzie realizował usługi opiekuńcze u Zamawiającego;

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1) formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń;
    2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP;
    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy;
    4) oświadczenie wykonawcy że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    5) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności;
    6) oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne;
    7) wykaz zadań podobnych do przedmiotu zamówienia wykonywanych / wykonanych w ostatnich 3 latach wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje);
    8) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunku dotyczącego zatrudnionych osób, które będą świadczyć usługi opiekuńcze;
    9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania usług (zawodu);
    10) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika).


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1. Cena - 70

  • 2. doświadczenie wykonawcy w przedmiocie zamówienia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=52&r=o


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kubsza 28
44-300 Wodzisław Śląski.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.


IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
09.11.2007 godzina 08:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kubsza 28
44-300 Wodzisław Śląski
Sekretariat (pok. nr 9).


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.


Załączniki
Zawiadomienie o wyborze oferty   zawiadomienie o wyborze oferty.doc (25.5 KB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc   Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc (265.5 KB)


Osoba wprowadzająca dokument Łukasz Bednarz

 Rejestr zmian dokumentu
29.11.2007    Edycja dokumentu (Łukasz Bednarz)
 

    Administracja serwisu   Redakcja  
    Informacje nieudostępnione w biuletynie
    Intrukcja użytkowania biuletynu