KOMENDA STRAŻY MIEJSKIEJ W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM  OGŁASZA  NABÓR  NA  STANOWISKO  INSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I KADR        1. Wymagania:      a)      niezbędne:  1.       Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne  2.       Posiadanie obywatelstwa polskiego,  3.       Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.  4.       Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,  5.      Udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową i płacową.  6.      Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office i programów kadrowo-płacowych  7.      Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Kodeksu pracy i przepisów wykonawczych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy emeryturach i rentach z ubezpieczenia społecznego, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych  8.      Dobry stan zdrowia       b) dodatkowe:  -        znajomość języka obcego (niemiecki, angielski),        2. Zakres głównych obowiązków wykonywanych na stanowisku:     1.             Przygotowanie założeń i realizacja polityki kadrowej i płacowej w Straży.  2.             Prowadzenie spraw osobowych pracowników Straży.  3.             Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników Straży.  4.             Sporządzanie, wydawanie i przyjmowanie legitymacji służbowych oraz ewidencja przyznanych uprawnień do mandatowania.  5.             Prowadzenie postępowania skargowego w stosunku do pracowników Straży.  6.             Analiza nieprawidłowości popełnionych przez strażników w czasie wykonywania obowiązków służbowych.  7.             Opracowywanie programów i harmonogramów szkoleń pracowników.  8.             Prowadzenie archiwum zakładowego.  9.             Rozliczanie czasu pracy oraz kontrola dyscypliny pracy.  10.         Przygotowywanie dokumentacji z zakresu organizacji i zarządzania Straży.     3. Wymagane dokumenty:     ·         kwestionariusz osobowy  ·         list motywacyjny  ·         curriculum vitae opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Komendzie Straży Miejskiej w Wodzisławiu Śląskim – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn .zm)/  ·         kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje  ·         kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy oraz zaświadczenie      o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia  ·         zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania w/w stanowiska   ·         oświadczenie kandydata dot. karalności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych        Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach w Komendzie Straży Miejskiej w Wodzisławiu Śląskim ul. Bogumińska 4a, pokój 101, w terminie do 31 stycznia 2007 r.  Na kopercie powinien być umieszczony napis: “Nabór na stanowisko inspektora ds. organizacji i kadr”     Zgodnie z ustawą z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Wodzisławiu Śląskim podlegają dane osobowe kandydatów spełniających wymagania formalne oraz osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.      Kwestionariusz osobowy można uzyskać na stronie internetowej http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl         Szczegółowe informacje można również uzyskać telefonicznie pod numerem 032 459 04 34.        |