Strona startowa/Dla mieszkańca
29 stycznia 2010, aktualizacja: 7 listopada 2011 Drukuj Zwiększ Zmniejsz Domyślnie
Informator dla klienta Starostwa Powiatowego
Szanowni Państwo,
Klienci Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim,
jako urząd chcemy być jak najbardziej pomocni i maksymalnie skuteczni w zaspakajaniu Państwa potrzeb i oczekiwań. Ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości naszej pracy oraz poprawianie Państwa satysfakcji z poziomu usług oferowanych przez Starostwo i powiatowe jednostki organizacyjne. Jako Starosta Wodzisławski przywiązuję do tego ogromną wagę i traktuję sprawę priorytetowo.
Z tego powodu przekazuję w Państwa ręce kolejne wydanie „Informatora dla klienta Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim”, który w zwięzły i praktyczny sposób ma służyć Państwu pomocą w korzystaniu z usług naszego urzędu. W tym celu w Informatorze umieszczono m.in. dane o wymaganych dokumentach i sposobach załatwienia konkretnych spraw, a także szczegółowe dane teleadresowe komórek organizacyjnych Starostwa oraz urzędów i instytucji funkcjonujących na terenie
naszego powiatu.
Wierzę, że publikacja ułatwi Państwu poruszanie się po gąszczu często niełatwych urzędowych spraw, pomagając w skutecznym załatwieniu wielu formalności.Mam także nadzieję, że wespół z wysokimi kwalifikacjami pracowników Starostwa oraz ich życzliwością wobec Państwa, o której jestem przekonany, niniejszy Informator pozwoli Państwu osiągnąć maksymalne zadowolenie z jakości naszej pracy.
Tradycyjnie też liczę na Państwa uwagi i sugestie dotyczące Informatora. W przyszłości mogą one bowiem pomóc w jeszcze lepszym przygotowaniu kolejnych jego edycji.
Życzę wyłącznie pozytywnych wrażeń i pełnej satysfakcji z usług Starostwa.
Tadeusz Skatuła
Starosta Powiatu Wodzisławskiego
Pliki do pobrania:
-
- Dla mieszkańca
- Kontakt
- Chcę załatwić sprawę
- E – Urząd (m.in. wnioski do pobrania)
- Biuletyn Informacji Publicznej
- Zamówienia publiczne, przetargi
- Informator dla klienta Starostwa Powiatowego
- Informator naborowy do szkół
- Opieka zdrowotna
- Komunikacja publiczna – rozkłady jazdy
- Komunikaty i ostrzeżenia
- Telefony alarmowe – Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
- ISO 9001:2008