Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Centrum" , ul. Bogumińska 8, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4551519, faks 032 4551519. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-centrum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb obiektów będących w administrowaniu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Centrum w Wodzisławiu Śl.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb obiektów będących w administrowaniu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Centrum w Wodzisławiu Śląskim na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne Określenie przedmiotu za pomocą CPV 09300000-2 Energia elektryczna 09310000-5 Elektryczność Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb obiektów będących w administrowaniu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Centrum w Wodzisławiu Śląskim. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii dla potrzeb obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Centrum w Wodzisławiu Śl. według grup taryfowych i mocy umownych zawiera załącznik Nr 1. Łączna ilość punktów wynosi 10, z czego: - Grupa taryfowa B - 21 - 1 punkt - OŚWIETLENIE STADIONU Moc umowna dla poszczególnych kwartałów i przyłączy : KWARTAŁ I II III IV PRZYŁĄCZE NR 1 125 450 450 450 KW PRZYŁĄCZE NR 2 104 104 104 104 KW - Grupa taryfowa B - 21 - 1 punkt - PODGRZEWANIE PŁYTY BOISKA Moc umowna dla poszczególnych kwartałów i przyłączy : KWARTAŁ I II III IV PRZYŁĄCZE NR 1 780 208 208 780 KW - Grupa taryfowa C - 21 - 1 punkt Moc umowna - 50 KW - Grupa taryfowa C - 11 - 7 punktów Moc umowna - 106 KW Szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej dla wyżej wymienionych obiektów wyniesie zgodnie z załącznikiem nr 1 . Zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na poszczególne strefy : - Strefa B - 21 - OŚWIETLENIE STADIONU 84666 KWh - Strefa B - 21 - PODGRZEWANIE BOISKA OD 100 DO 1000 MWh - Strefa C - 21 142000KWh - Strefa C - 11 39000KWh. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają stosowne uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają określoną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienie. 3. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, jedno zamówienie w wysokości 500.000 zł (jedna umowa) - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia ww warunków będzie się odbywała metodą spełnia nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne z treścią załącznik. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu zgodnie z treścią załącznika. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z póź. zm.). Dokumenty składane w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOSiR Centrum 44-300 Wodzisław Śl. ul. Bogumińska 8. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: MOSiR Centrum 44-300 Wodzisław Śl. ul. Bogumińska 8 ; pokój nr 7. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). |