Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Centrum" , ul. Bogumińska 8, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4551519, faks 032 4551519. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-centrum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU IDENTYFIKACJI KIBICÓW I KONTROLI WEJŚCIA NA STADION MIEJSKI PRZY UL. BOGUMIŃSKIEJ 8 W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System identyfikacji kibica i kontroli wejść musi realizować następujące zadania: -sprzedaż karnetów, biletów jednorazowych oraz kart kibica wraz z raportami sprzedażowymi, -kontrolę osób wchodzących na stadion, -prezentację zapełnienia stadionu, wraz z raportami, -wprowadzanie i egzekwowanie sądowych i klubowych zakazów wejść na stadiony, -obsługę kibiców nieletnich zgodnie z Ustawą -obsługę Kibiców Gości zgodnie z wytycznymi PZPN, -weryfikację pracy pracowników ochrony -obsługę rozgrywek dla więcej niż jednego klubu na danym obiekcie (stadion będzie obsługiwał mecze innej drużyny) System musi być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi: - Ustawa o Bezpieczeństwie Imprez Masowych zwana dalej Ustawą - Ustawa o Ochronie Danych Osobowych - Ustawa o Rachunkowości - zalecenia spółki Ekstraklasa SA w zakresie kompatybilności systemów identyfikacji kibica - wytyczne PZPN w sprawie wymogów techniczno-organizacyjnych dla poprawy bezpieczeństwa na obiektach piłkarskich.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.00.00.00-6, 32.00.00.00-3, 48.50.00.00-3, 51.00.00.00-9, 45.31.11.00-1, 45.22.31.00-7. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień na wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przewidzianych przepisami prawa. W szczególności pracownicy ze strony wykonawcy winni legitymować się licencją pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia ( tj z 2005 r. Dz.U.Nr 145 , poz.1221 ze zm. ) - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę i montaż systemu identyfikacji kibiców i kontroli wejścia na obiekty sportowe (stadiony, hale sportowe i inne obiekty gdzie wymagany jest system kontroli wejścia) o wartości powyżej 100 000, 00 zł brutto. Przez system identyfikacji kibica i kontroli wejść na obiekty sportowe Zamawiający rozumie system spełniający następujące wymagania: -zasadnicza identyfikacja kibica odbywa się przy zakupie biletu z wykorzystaniem skanerów z samowyzwalaczem oraz automatycznym rozpoznawaniem znaków, które pobierają dane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych, -weryfikacja danych zebranych w kasie odbywa się w momencie wchodzenia kibica na stadion i dokonywana jest na zasadzie porównania jego wizerunku podczas wchodzenia na stadion z wizerunkiem na wejściówce w czasie rzeczywistym bez opóźnień, -dla osób nieletnich lub nie posiadających dowodów tożsamości wizerunki twarzy są pobierane w czasie wydawania kart wejściowych za pośrednictwem kamery cyfrowej w czasie nie przekraczającym 10s. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał minimum jedną dostawę systemu sprzedaży biletów w postaci kart elektronicznych MIFARE odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje dostawę wraz z wdrożeniem systemu sprzedaży biletów na obiekty sportowe. Przez system sprzedaży biletów Zamawiający rozumie system spełniający następujące wymagania: -obsługa kibica odbywa się w minimum 2 lokalnych i 2 rozproszonych geograficznie lokalizacjach w dedykowanych do tego celu stanowiskach kasowych -system wydaje następujące typy kart: bilety jednorazowe, karnety, karty kibica, które są kartami typu MIFARE -system realizuje proces identyfikacji kibica zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych (imię nazwisko, PESEL, wizerunek) - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - oferowane dostawy muszą odpowiadać wymogom zamawiającego zgodnie ze specyfikacją elektronicznego systemu identyfikacji kibica i kontroli wejść (zał. Nr1) - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełnienia powyższych warunków będzie się odbywał na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony druk ,,Oferta wraz z formularzem cenowym (zał. do SIWZ) b) oświadczenie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. do SWIZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej kopii za zgodność z oryginałem, d) wykaz wykonanych zamówień w ilości i w wymaganym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich zakres i należyte wykonanie, W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego do oferty należy dołączyć: -kopię certyfikatu zgodności na oferowane notebooki (np. Certyfikat ISO 9001: 2001 lub równoważny, -specyfikację techniczną proponowanego sprzętu, potwierdzającą posiadanie wymogów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: p pkt. c, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których wymaga zamawiający, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przy ocenie spełnienia ww warunków Zamawiający, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie będzie brał pod uwagę doświadczenia podwykonawców. W przypadku braku wymaganego doświadczenia, zaleca się Wykonawcom utworzenie konsorcjum firm wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni posiadaną wiedzę i doświadczenie, personel członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będzie sumował. Do oferty powinny zostać załączone oddzielnie dokumenty wskazane w podpunkcie c w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum oraz oświadczenie z art.22 musi być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Wszystkie powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia i wykazy stanowiące integralną część oferty należy wypełnić zgodnie z załączonymi wzorami. Poza tym zamawiający żąda następujących dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia: - opis techniczny oferowanego sprzętu wraz z fotografiami i dokumentami (certyfikaty producenta lub inne dokumenty) z opisem potwierdzającym, iż oferowane produkty posiadają cechy wymagane przez Zamawiającego. - wycena wszystkich poszczególnych elementów stanowiących całość systemu zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=130&r=r. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji CENTRUM 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 8. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji CENTRUM 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 8. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |