25 mln zł za nowe logo PZU
Powszechny Zakład Ubezpieczeń wyda 25 milionów złotych na rebranding.
Rebranding, czyli proces gospodarczy, który odznacza się zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku lub logo.
PZU odświeżyło swoją markę i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. Nowe logo oficjalnie pojawi się we wszystkich placówkach z końcem sierpnia.
- Koszt modernizacji wizerunku to jakieś 25 mln zł ponad nasz standardowy roczny budżet marketingowy, który wynosi 40-50 mln zł. Część z tych środków już została wydana - powiedział członek zarządu PZU SA Witold Jaworski.
Dodał, że stare logo będzie zastępowane nowym sukcesywnie. W ciągu 2-3 miesięcy zmiana nastąpi w ok. 95% placówek, zaś cały proces zakończy się do końca sierpnia. Nowe oznakowanie otrzyma w sumie ponad 1 tys. oddziałów PZU i placówek agencyjnych.
Odświeżone logo PZU nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90-tych.
Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa, w której PZU z autoironią i humorem mierzy się ze swoim wizerunkiem wielkiej, zbiurokratyzowanej firmy o skomplikowanych procedurach. W reklamach te stereotypy symbolizuje postać Molocha, który nie potrafi się odnaleźć w nowej rzeczywistości firmowej PZU. Okazuje się bowiem, że ubezpieczyciel zmienił się tak bardzo, że nie ma w nim miejsca dla dawnych praktyk. Dlatego duch Molocha zostaje wypędzony z firmy.
Kampania rozpocznie się 12 maja w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze, a potrwa do końca lipca. Kreację reklam przygotowały agencje PZL i K2 Internet, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Starlink i ACR.
źródło: wirtualnemedia.pl
Pierwsze było dość ok, a te takie sobie puste i na dodatek za tyle kasy...
pzu na autdoże
do p redaktora PZU nie jest już dawno państwowe, także w nazwie.... To Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Więcej odpowiedzialności za słowo...
daremne brzydkie logo a za takie pieniądze, grafik się nie postarał, za tą kasę mogliby odprawy dać zwalnianym ludziom a nie inwestować w szpetne logo. co za kraj...
jaki państwowy,chyba wypadałoby zmienić tytuł
Państwowy Zakład UBLIŻA każdemu z nas KRYZYS wywołują takie molochy i okradają nawet państwo polskie dobrych 8 lat zrezygnowałem z usług tej firmy i w pracy i prywatnie ten moloch tak jak ZUS okrada polskie społeczeństwo .
nie państwowy tak jak PIERWSZE zdanie tylko POWSZECHNY!!!!
Gdyby ubezpieczenia były dobrowolne, to by sie okazało, że nie muszą byc wcale takie drogie. A PZU zamiast tej komedii proponuje realną odmianę sposobu działania. Na moje pytanie, czy można negocjować wysokość składki OC usłyszałem w PZU stanowcze nie, więc poszedłem do konkurencji.
fakajcie sie XD
@syl no jak to po co ? Żebyś się człowieku wkur*ił. Przecież każdy na tym zarobi tylko nie klient tej złodziejskiej instytucji.
i trzeba tego ? mogli za te piniondze Zebrzydowicko w Rybniku wyremontowac
i po co to?
To juz wiem dlaczego za ac mi zaśpiewali 5 tyś złotych :)